WARM WELKOM VOOR REMCO BOSMA
Bladel, 16 januari 2019

Na een gedegen proces van ruim een half jaar was het gisteren, woensdag 16 januari 2019 eindelijk zo ver: Ir. Remco Bosma is, onder toeziend oog van de Commissaris van de Koning Wim van der Donk, de kabinetschef, de voltallige gemeenteraad, familie, genodigden en geïnteresseerden, geïnstalleerd als burgemeester van Bladel.
Onder nadrukkelijke con-trole door zijn kinderen, tekenen Remco Bosma en de CdK Wim van der Donk (r) het Koninklijk Besluit
Ook Frans geeft wat goede adviezen aan de nieuwe burgemeester
De goed georganiseerde avond werd een warm welkom voor Remco en zijn familie. De vrouw van Remco, Nanda, is overstelpt met bossen bloemen. De kinderen Joris, Jasper en Jolien hebben ook een korte toespraak gehouden in de vorm van een interview. De kinderen zijn al volop aan het oefenen met de Brabantse taal. Houdoe zit er al goed in!

Wij zijn ervan overtuigd dat Remco een goede burgemeester voor Bladel zal zijn. Met zijn ervaring op gemeentelijk, provinciaal en landelijk vlak brengt hij veel knowhow met zich mee. Een welkome aanvulling dus!

Wij wensen Remco, Nanda, Joris, Jasper en Jolien veel werk- en woonplezier in onze mooie gemeente.

Wilt u ook graag de kersverse burgemeester feliciteren? U bent van harte welkom. Morgen, vrijdag 18 januari 2019 vanaf 19.30 uur in Gemeenschapshuis Den Tref in Hapert vindt de receptie plaats.

.
In zijn slotwoord bedankt Remco Bosma iedereen voor het warme welkom dat hem en zijn gezin ten deel is gevallen