VVD BLADEL IS OP ZOEK NAAR Ú!
Bladel, 20 september 2017

Op 21 maart 2018 worden ook in Bladel de gemeenteraadsverkiezingen gehouden. Vanaf deze dag kan het politieke landschap in Bladel er weer heel anders uit komen te zien.

De afgelopen raadsperiode hebben we als VVD Bladel verschillende rollen vervuld: eerst in de oppositie. Een rol waarbij niet of nauwelijks naar ons werd geluisterd. Als een doordenderende trein zijn er grote, geldverslindende besluiten genomen.

De vorige coalitie heeft uiteindelijk geen stand gehouden en sinds juni 2017 vervullen wij in Bladel de rol van coalitiepartner. Een genuanceerde pas op de plaats voor extreem grote uitgaven, heroverweging van zaken die mogelijk anders of beter zouden kunnen en een pas op de plaats op het gebied van uitbreidingen in de agrarische sector zijn de onderdelen waarop wij op dit moment inzetten.

Ook in de komende bestuursperiode willen wij - met veel passie en hart voor onze inwoners - weer met een sterke fractie in de gemeenteraad acteren. Met een goed verkiezingsprogramma en met een enthousiast team van mensen, ook in de commissies, die hier hun steentje aan bij willen dragen.

Woont u in de gemeente Bladel en wilt u, samen met ons, de politieke strijd aangaan? Als raadslid, als commissielid of meer op de achtergrond? Dan nodigen wij u van harte uit om met ons over de eventuele mogelijkheden te praten. U kunt hiervoor contact opnemen met Pauline Hospel of met Hans Koster.

We horen graag van u.

Hans Koster