LEEFBAARHEID IN ONZE VIJF KERNEN STAAT HOOG
Bladel, 22 januari 2014

Pauline Hospel, lijsttrekker VVD Bladel bij de gemeenteraadsverkiezingen op woensdag 19 maart: "De VVD Bladel staat voor een lokaal en leefbaar beleid. We focussen ons op wat leeft in de gemeente en vertalen dat waar we kunnen naar de juiste kaders in onze vijf kernen. Zo vinden wij veiligheid een belangrijk thema".
"Veiligheid is leefbaarheid. Een inwoner van onze gemeente moet zich veilig kunnen voelen in zijn of haar eigen woonomgeving en moet daarbij kunnen rekenen op een actieve overheid die hier het voortouw in neemt. Dit kan bijvoorbeeld door ondersteuning bij buurtpreventie of door de inzet van BOA's voor handhaving en bestrijding van criminaliteit."

Brede ervaring
Pauline is al geruime tijd actief binnen VVD Bladel. In 2006 startte zij als burgerlid bij de commissie Grondgebied. In 2010 werd zij fractievoorzitter van de VVD Bladel en zit zij in de commissies Inwoners en Middelen en Algemene Zaken. Een brede ervaring dus. Wat Pauline betreft komt daar nog een periode bij: "Die jarenlange ervaring wil ik graag weer inzetten. En door in gesprek te blijven met de inwoners wil ik er naar streven om dit om te zetten naar een goed lokaal beleid. Zodat we met z’n allen trots kunnen blijven op ons Bladel!"

Programma
Meer informatie over het verkiezingsprogramma van de VVD Bladel en over Pauline en andere kandidaten vindt u elders op deze website. U kunt ons ook vinden op Facebook en LinkedIn. Tenslotte kunt u Pauline

OP DE VVD-AGENDA

een e-mail sturen.