THORBECKEPENNING VOOR HANS KOSTER
Netersel, 23 juni 2014

Op 23 juni 2014 werd een niets vermoedende Hans Koster, na afloop van de achterbanvergadering in Netersel verrast met de uitreiking van de Thorbeckepenning, de hoogste onderscheiding die de VVD aan haar vrijwilligers uitreikt.

Zo'n 70% van alle afdelingen in de regio Zuidoost Brabant gaf acte de présence toen Willibrord van Beek, interim Commisaris van de Koning in de provincie Utrecht de penning met bijbehorende oorkonde uitreikte nadat hij Hans met vele loftuitingen had overladen.

De Thorbeckepenning had hij niet alleen 'verdiend' met zijn inzet voor de afdeling Bladel, maar evenzeer voor zijn 6-jarige bestuursdeelname (eerst als webmaster, daarna ook als secretaris en tenslotte als O&T'er) aan de VVD-regio Zuidoost Brabant. Hans zat ook een vijftal jaren in het bestuur van de afdeling Eersel (waar hij nu nog interim-penningmeester is).

Al met al een indrukwekkende staat van dienst waar Hans trots op mag zijn en waarvoor hij een welverdiende prijs heeft gekregen.

Henk Reijne
Bestuursvoorzitter VVD Bladel
Tel.    : 0497-383555

Willibrord van Beek reikt een verbouwereerde Hans de penning uit
Anders aan praatjes geen gebrek; maar nu: wat kan ik nou nog zeggen behalve "dankjewel en laten we er maar
snel een borrel op drinken?"

Krijgt een mooi plaatsje bij Hans thuis