PAULINE HOSPEL

5531 XG Bladel
: 0497-360979
: 06-12454112

Pauline Hospel-Koster, geboren in 1965 te Nunspeet, heeft in Bladel de lagere en de middelbare school doorlopen. Daarna heeft zij een jaar doorgebracht in Portland (Tx, USA) waar ze de High School (1983-1984) bezocht. Een zeer enerverende ervaring.

Eenmaal terug in Nederland, heeft Pauline een korte periode gewerkt in de gezondheidszorg. Bij nader inzien heeft ze toch gekozen voor een secretaresseopleiding en heeft ze diverse secretariële en commerciële functies bekleed. Sinds 2007 is Pauline werkzaam bij een grote organisatie in de kinderopvang in de regio Eindhoven. Deze parttime functie weet Pauline  goed te combineren met het raadswerk en haar fractievoorzittersrol.

In 1989 is Pauline getrouwd met Will en samen hebben ze twee zonen, Roel en Rens. Intussen woont ze alweer een groot aantal jaren in Bladel waar het haar uitstekend bevalt.

De belangrijkste hobbies van Pauline zijn koken (en dus ook lekker eten!) en daarnaast veel reizen, vaak samen met haar man die een sterk internationaal georiënteerde baan heeft.

Pauline heeft zich ingezet voor de medezeggenschapsraad van de Basisschool van haar kinderen en is ook actief geweest in het bestuur van de buurtvereniging. Ze is sinds januari 2005 lid van het bestuur van de VVD afdeling Bladel waar ze zich vanaf maart 2006 bezig hield met de PR-activiteiten van de afdeling. In januari 2008 verruilde ze dit met het penningmeesterschap. In 2010 werd Pauline als raadslid beëdigd en is ze uit het bestuur van de afdeling getreden (het VVD-reglement staat een dergelijke combinatie niet toe). Als burgercommissielid vertegenwoordigde ze de VVD in de raadscommissie Grondgebied, waarin ze naast Joke Steger zitting had.

Vanaf maart 2010 zit Pauline namens de VVD in de gemeenteraad van Bladel, waar ze het stokje van Joke Steger als fractievoorzitter overnam. Samen met John Adams een ijzersterke combinatie en deel uitmakend van de coalitie met Theo van de Voort in het college van B&W. Vanaf maart 2014 zit het duo nog steeds in de raad, zij het in de oppositie.

Volg Pauline ook op Twitter.

Tel.
GSM